Merchandising


Merchandising ορίζεται ώς "Η τέχνη ή η τεχνική του να καθιστάς τα προϊόντα επιθυμητά και εύκολα προσβάσιμα στον καταναλωτή".
Η Be-Best με έμπειρο προσωπικό οργανώνει και ελέγχει τμήματα merchandising – πωλήσεων για φροντισμένα και ενημερωμένα ράφια. Μέριμνα μας είναι η αύξηση μεριδίου ραφιού, η βελτίωση της διανομής και η αύξηση των πωλήσεων.
Η εταιρεία παρέχει εξειδικευμένο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό στον χώρο του Merchandising. Το προσωπικό της έχοντας πλήρη επίγνωση του αντικειμένου εργασίας εξασφαλίζει την ορθή εκτέλεση του έργου πάντα με γνώμονα την αύξηση των πωλήσεων.

  • Merchandising
  • Εργασίες Merchandising
  • Πλεονεκτήματα Υπηρεσιών Merchandising
  • Merchandising

    Η συνέπεια είναι το παν.
    Θέλετε οι χώροι προβολής να είναι όμοιοι σε όλα τα καταστήματα και τους χώρους πώλησης. Θέλετε να είστε σίγουροι ότι υπάρχουν αποθέματα από τα πάντα. Θέλετε ο χώρος προβολής να είναι άψογα οργανωμένος και να προσελκύει τους πελάτες σας. Θέλετε τις σωστές τιμές, τη σήμανση και τα κουπόνια να είναι στη θέση τους. Και δεν υπάρχει περιθώριο για συμβιβασμό.
    Οι εξειδικευμένοι στο merchandising εργαζόμενοί μας ενεργούν σαν προέκταση της ομάδας σας προσφέροντας ευρεία γκάμα υπηρεσιών εντός καταστήματος με συνέπεια και ενέργειες που μεταφράζεται σε πωλήσεις.
  • Εργασίες Merchandising

    • Διαχείριση ανά κατηγορία προϊόντος.
    • Εφαρμογή πλανογράμματος.
    • Επανατροφοδοσία του χώρου πώλησης.
    • Τοποθετήσεις σε δευτερεύοντα σημεία πώλησης – προβολές, stand, κλπ.
    • Τοποθέτηση προωθητικού υλικού στα σημεία πώλησης.
    • Έλεγχος FEFO και απομάκρυνση ληγμένων και κατεστραμμένων προϊόντων.
    • Έλεγχος και καταγραφή τιμών.
    • Έλεγχος και αναφορά προϊόντων σε έλλειψη.
    • Πωλήσεις και τοποθετήσεις παραγγελιών.
    • Μέτρηση χώρου πώλησης.
    • Μέτρηση προσώπων ανά προϊόν, κλπ.
  • Πλεονεκτήματα Εργασιών Merchandising

    1. Αύξηση πωλήσεων – Ελαχιστοποίηση χαμένων πωλήσεων και αύξηση παρορμητικών πωλήσεων (impulse purchases).
    2. Αποτελεσματική παρακολούθηση διαθεσιμότητας αποθεμάτων.
    3. Παρουσία του συμφωνημένου μείγματος προϊόντων.
    4. Καλύτερη παρουσίαση προϊόντος.
    5. Καλύτερη εκπροσώπηση στα σημεία πώλησης.
    6. Κάλυψη των στόχων – Κοντινή παρακολούθηση των οδηγιών του πελάτη και των δεικτών KPI εξασφαλίζει
    7. Επιβεβαίωση αποτελεσμάτων.
    8. Αναπληροφόρηση και αναφορέ.
    9. Μείωση κόστους – Αποτελεσματική αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων και διοικητικού χρόνου, απαλλαγή του πελάτη από καθημερινές εργασίες διαχείρισης και δέσμευσης ομάδων εργαζομένων.
    10. Ταχύτητα κάλυψης.
    11. Καινοτομία – Συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή πρωτοποριακών συστημάτων και τεχνικών merchandising.